
Zwrot towaru
Wszystkie artykuły zakupione w naszym sklepie podlegają zwrotowi – można go dokonać do 30 dni od momentu otrzymania przesyłki. Pamiętaj jednak, że przyjmujemy jedynie nieużywane, niezniszczone artykuły. Możesz je rozpakować z tuby / kartonu i przymierzyć, ale nie możesz ich przyklejać i odklejać, czy też wkładać do własnych ramek - w przypadku plakatów, czy metryczek. Pamiętaj aby nie zabrudzić, czy też pognieść wydruków.
Zwrot możesz rozpocząć wysyłając do nas oświadczenie o odstąpieniu od umowy np. poprzez wiadomość e-mail przesłaną na adres: kontakt@pastelowelove.pl. Przykładowy formularza odstąpienia od umowy umieszczony jest - TUTAJ
Do zachowania terminu 30 dni wystarczy wysłanie oświadczenia przed jego upływem. Zwracaną rzecz odeślij do nas niezwłocznie na adres: ul. Belgradzka 71, 80-288 Gdańsk, jednak nie później niż w terminie 14 dni od dnia, w którym odstąpiłaś od umowy. Pamiętaj aby odpowiednią ją zabezpieczyć, najlepiej pakując w opakowanie, w którym przesyłka została dostarczona. Przesyłka powinna być wysłana jako paczka za pośrednictwem Poczty Polskiej lub kurierem. Do paczki załącz koniecznie dowód zakupu - paragon lub FV.
Dokonane przez Ciebie płatności, w tym koszty dostarczenia rzeczy na zasadach wskazanych w regulaminie zwrócimy Ci niezwłocznie, jednak nie później niż w terminie 14 dni od dnia otrzymania od Ciebie oświadczenia o odstąpieniu od umowy.
Pamiętaj, że prawo odstąpienia od umowy zawartej na odległość nie przysługuje konsumentowi m.in. w odniesieniu do umowy:
- w której przedmiotem świadczenia jest rzecz nieprefabrykowana, wyprodukowana według specyfikacji konsumenta lub służąca zaspokojeniu jego zindywidualizowanych potrzeb.
Szczegółowe informacje na temat odstąpienia od umowy znajdziesz w naszym regulaminie sprzedaży.
Reklamacje
W przypadku gdy zakupiony u nas towar okaże się wadliwy, masz prawo reklamować go w oparciu o rękojmię. Reklamację najlepiej złożyć na adres e-mail: kontakt@pastelowelove.pl lub drogą pocztową na adres ul. Belgradzka 71, 80-288 Gdańsk.
Jeśli nie jesteś konsumentem, odpowiadamy wobec Ciebie tylko do wysokości złożonego przez Ciebie zamówienia, w ciągu roku od wydania towaru. Poniższe postanowienia mają zastosowanie do konsumentów.
Reklamowany towar należy wysłać na adres: ul. Belgradzka 71, 80-288 Gdańsk
W związku z wadą możesz żądać:
- wymiany rzeczy na wolną od wad,
- usunięcia wady,
lub złożyć oświadczenie o:
- obniżeniu ceny,
- odstąpieniu od umowy – w przypadku wady istotnej.
Odpowiadamy względem Ciebie za wady stwierdzone przed upływem dwóch lat od dnia wydania rzeczy.
Co do zasady reklamację możesz zgłosić w ciągu roku od zauważenia wady, ale czas na złożenie reklamacji nie może się zakończyć przed upływem okresu odpowiedzialności sprzedawcy.
Rozpatrzenie Twojej reklamacji (ustosunkowanie się do niej) nastąpi w ciągu 14 dni od daty otrzymania przez nas Twojego zgłoszenia reklamacyjnego.
Więcej informacji na temat reklamacji znajdziesz w naszym Regulaminie sprzedaży.