Polub nas!
Pastelowe Love na Facebook na FacebookPastelowe Love na InstagramPastelowe Love na Pinterest
Top 5
naklejki | gwiazdki - małe
naklejki | gwiazdki - małe
34,99 zł
szt.
plakat | hero
plakat | hero
29,99 zł
szt.
naklejki | kropki - małe
naklejki | kropki - małe
34,99 zł
szt.
naklejki | batmany
naklejki | batmany
34,99 zł
szt.
naklejki | chmurki
naklejki | chmurki
34,99 zł
szt.
reklamacje i zwroty

Reklamacje i zwroty
1. Konsument, który zawarł umowę na odległość, ma prawo do odstąpienia od umowy bez podania przyczyny składając stosowne oświadczenie na piśmie. Jest ono jednak ograniczone w czasie i przysługuje jedynie przez 14 dni (podstawa prawna: art. 7 ust.1 ustawy z dnia 2 marca 2000 r. o ochronie niektórych praw konsumentów oraz o odpowiedzialności za szkodę wyrządzona przez produkt niebezpieczny Dz.U. Nr 22, poz. 271 ze zm.). Termin ten jest terminem nieprzekraczalnym i liczy się od dnia wydania rzeczy. Do zachowania tego terminu wystarczy wysłanie stosownego oświadczenia.
2. Wskazane w tym paragrafie prawo dotyczy sprzedaży konsumenckiej, a więc stosuje się wyłącznie do sprzedaży osobie fizycznej, która dokonuje zakupu w celu niezwiązanym z działalnością zawodową lub gospodarczą.
3. Zwracany w tym trybie towar zostanie przyjęty tylko i wyłącznie wtedy, gdy będzie odesłany w pełni kompletny, a sam produkt oraz akcesoria będą nieuszkodzone oraz nie będą nosiły śladów używania, świadczących o innym wykorzystywaniu produktu, niż tylko do celów jego sprawdzenia.
4. W przypadku skorzystania z prawa odstąpienia od umowy, zwracany towar należy odesłać na własny koszt na adres siedziby Sklepu.
5. Do przesyłki zwrotnej należy dołączyć pisemne oświadczenie o odstąpieniu od umowy, paragon oraz numer konta, na jaki sklep ma zwrócić zapłatę.
6. W ciągu siedmiu dni roboczych od otrzymania towaru wraz z paragonem oraz oświadczeniem o odstąpieniu od umowy, sklep dokona sprawdzenia produktu. Jeżeli towar spełnia wymienione w punkcie 3 niniejszego paragrafu wymagania, Sklep dokona zwrotu zapłaty na wskazane konto Klienta.
7. Nie przyjmujemy paczek wysłanych za pobraniem, usługą “e-przesyłka” lub paczkomatami. Przesyłka powinna być wysłana jako paczka za pośrednictwem Poczty Polskiej lub kurierem, po uprzednim poinformowaniu Sklepu o tym fakcie.
8. Sposób opakowania i przewozu zwracanych towarów powinien odpowiadać właściwościom rzeczy. Produkt powinien być czysty, odpowiednio zapakowany oraz zabezpieczony (pudełko proszę zapakować w papier, a dopiero następnie skleić taśmą). Prosimy o nieumieszczanie bezpośrednio na pudełku listu przewozowego ani żadnych napisów. 

Postępowanie reklamacyjne.
1. W przypadku stwierdzenia przez Konsumenta niezgodności zakupionego produktu z umową przysługuje mu prawo do wniesienia reklamacji.
2. Reklamacja powinna zostać sporządzona w formie pisemnej i zawierać:
a) określenie reklamowanego produktu,
b) zdjęcie reklamowanego produktu,
c) określenie stwierdzonych wad,
d) żądanie Klienta w związku ze złożoną reklamacją.
3. Reklamacja powinna zostać wysłana na adres Sprzedawcy wskazany w zakładce KONTAKT. Jeżeli Klient żąda doprowadzenia produktu do stanu zgodnego z umową albo odstępuje od zawartej umowy sprzedaży w całości lub w części do pisma reklamacyjnego powinien dołączyć reklamowany produkt.
4. Sprzedawca zobowiązany jest udzielić pisemnej odpowiedzi na reklamację w terminie 14 dni od dnia jej otrzymania wraz z uzasadnieniem swojego stanowiska. 

Ważne!
Produkty wykonywane na zamówienie klienta, według jego konkretnej specyfikacji dotyczącej koloru, rozmiaru oraz wzoru, nie podlegają zwrotowi. Reklamacja danego produktu może nastąpić po jego odebraniu, wyłącznie w przypadku, gdy jego funkcjonalność i wygląd są niezgodne z opisem na stronie serwisu www.pastelowelove.pl. Uszkodzenia powstałe podczas nieprawidłowego montażu lub na źle przygotowanej powierzchni, nie podlegają reklamacji. Reklamowany towar nie może być zniszczony, jak również nie może mieć jakichkolwiek oznak użytkowania.
 
W sytuacji, gdy Kupujący otrzyma uszkodzoną przesyłkę należy bezzwłocznie spisać protokół szkody w obecności kuriera i powiadomić Sprzedawcę o tym fakcie mailowo lub telefonicznie. W sprawie dalszych czynności związanych z naprawieniem szkody Kupujący będzie powiadomiony przez Sprzedawcę bezpośrednio drogą mailową lub telefoniczną.

polub nas
Pastelowe Love na Facebook na FacebookPastelowe Love na InstagramPastelowe Love na Pinterest
newsletter
Zapisz się i korzystaj z rabatów i promocji!
do góry
Pokaż pełną wersję strony
Copyright © 2016 www.nazwa.pl Sklepicom - sklepy internetowe