zwroty i reklamacje

Działamy uczciwie i profesjonalnie

Do każdego naszego działania podchodzimy profesjonalnie i uczciwie. Świetne opinie o naszych produktach nie są przypadkiem - starannie projektujemy, drukujemy, pakujemy i wysyłamy wszystkie nasze naklejki i plakaty. Zależy nam na zadowoleniu każdego Klienta. Czasami, jak wszystkim, zdarzają się nam błędy, ale nigdy nie unikamy wyjaśnienia spraw, które nurtują naszych Klientów. Jeżeli masz do nas jakiekolwiek pytania, coś poszło nie tak, napisz lub zadzwoń. Zajmiemy się Twoją sprawą :) 

Zwrot towaru

Wszystkie artykuły zakupione w naszym sklepie podlegają zwrotowi – można go dokonać do 30 dni od momentu otrzymania przesyłki. Pamiętaj jednak, że przyjmujemy jedynie nieużywane, niezniszczone artykuły. Możesz je rozpakować z tuby / kartonu i przymierzyć, ale nie możesz ich przyklejać i odklejać, czy też wkładać do własnych ramek - w przypadku plakatów, czy metryczek. Pamiętaj aby nie zabrudzić, czy też pognieść wydruków.

Zwrot możesz rozpocząć wysyłając do nas oświadczenie o odstąpieniu od umowy np. poprzez wiadomość e-mail przesłaną na adres: kontakt@pastelowelove.pl. Przykładowy formularza odstąpienia od umowy umieszczony jest - TUTAJ

Do zachowania terminu 30 dni wystarczy wysłanie oświadczenia przed jego upływem. Zwracaną rzecz odeślij do nas niezwłocznie na adres: ul. Wyspiańskiego 9, 80-430 Gdańsk, jednak nie później niż w terminie 14 dni od dnia, w którym odstąpiłaś od umowy. Pamiętaj aby odpowiednią ją zabezpieczyć, najlepiej pakując w opakowanie, w którym przesyłka została dostarczona. Przesyłka powinna być wysłana jako paczka za pośrednictwem Poczty Polskiej lub kurierem. Do paczki załącz koniecznie dowód zakupu - paragon lub FV.

 

Dokonane przez Ciebie płatności, w tym koszty dostarczenia rzeczy na zasadach wskazanych w regulaminie zwrócimy Ci niezwłocznie, jednak nie później niż w terminie 14 dni od dnia otrzymania od Ciebie oświadczenia o odstąpieniu od umowy.

Pamiętaj, że prawo odstąpienia od umowy zawartej na odległość nie przysługuje konsumentowi m.in. w odniesieniu do umowy:

  • w której przedmiotem świadczenia jest rzecz nieprefabrykowana, wyprodukowana według specyfikacji konsumenta lub służąca zaspokojeniu jego zindywidualizowanych potrzeb.

Szczegółowe informacje na temat odstąpienia od umowy znajdziesz w naszym regulaminie sprzedaży

 

Reklamacje

W przypadku gdy zakupiony u nas towar okaże się wadliwy, masz prawo reklamować go w oparciu o rękojmię. Reklamację najlepiej złożyć na adres e-mail: kontakt@pastelowelove.pl lub drogą pocztową na adres ul. Belgradzka 71, 80-288 Gdańsk.

Jeśli nie jesteś konsumentem, odpowiadamy wobec Ciebie tylko do wysokości złożonego przez Ciebie zamówienia, w ciągu roku od wydania towaru. Poniższe postanowienia mają zastosowanie do konsumentów.

Reklamowany towar należy wysłać na adres: ul. Wyspiańskiego 9, 80-430 Gdańsk

W związku z wadą możesz żądać:

  • wymiany rzeczy na wolną od wad,
  • usunięcia wady,

lub złożyć oświadczenie o:

  • obniżeniu ceny,
  • odstąpieniu od umowy – w przypadku wady istotnej.

Odpowiadamy względem Ciebie za wady stwierdzone przed upływem dwóch lat od dnia wydania rzeczy.

Co do zasady reklamację możesz zgłosić w ciągu roku od zauważenia wady, ale czas na złożenie reklamacji nie może się zakończyć przed upływem okresu odpowiedzialności sprzedawcy.

Rozpatrzenie Twojej reklamacji (ustosunkowanie się do niej) nastąpi w ciągu 14 dni od daty otrzymania przez nas Twojego zgłoszenia reklamacyjnego.

Więcej informacji na temat reklamacji znajdziesz w naszym Regulaminie sprzedaży.

do góry
Sklep jest w trybie podglądu
Pokaż pełną wersję strony
Sklep internetowy Shoper.pl