zwroty i reklamacje

Zwrot towaru

Wszystkie artykuły zakupione w naszym sklepie podlegają zwrotowi – można go dokonać do 30 dni od momentu otrzymania przesyłki. Pamiętaj jednak, że przyjmujemy jedynie nieużywane, niezniszczone artykuły. Możesz je rozpakować z tuby / kartonu i przymierzyć, ale nie możesz ich przyklejać i odklejać, czy też wkładać do własnych ramek - w przypadku plakatów, czy metryczek. Pamiętaj aby nie zabrudzić, czy też pognieść wydruków.

Zwrot możesz rozpocząć wysyłając do nas oświadczenie o odstąpieniu od umowy np. poprzez wiadomość e-mail przesłaną na adres: kontakt@pastelowelove.pl. Przykładowy formularza odstąpienia od umowy umieszczony jest - TUTAJ

Do zachowania terminu 30 dni wystarczy wysłanie oświadczenia przed jego upływem. Zwracaną rzecz odeślij do nas niezwłocznie na adres: ul. Belgradzka 71, 80-288 Gdańsk, jednak nie później niż w terminie 14 dni od dnia, w którym odstąpiłaś od umowy. Pamiętaj aby odpowiednią ją zabezpieczyć, najlepiej pakując w opakowanie, w którym przesyłka została dostarczona. Przesyłka powinna być wysłana jako paczka za pośrednictwem Poczty Polskiej lub kurierem. Do paczki załącz koniecznie dowód zakupu - paragon lub FV.

 

Dokonane przez Ciebie płatności, w tym koszty dostarczenia rzeczy na zasadach wskazanych w regulaminie zwrócimy Ci niezwłocznie, jednak nie później niż w terminie 14 dni od dnia otrzymania od Ciebie oświadczenia o odstąpieniu od umowy.

Pamiętaj, że prawo odstąpienia od umowy zawartej na odległość nie przysługuje konsumentowi m.in. w odniesieniu do umowy:

  • w której przedmiotem świadczenia jest rzecz nieprefabrykowana, wyprodukowana według specyfikacji konsumenta lub służąca zaspokojeniu jego zindywidualizowanych potrzeb.

Szczegółowe informacje na temat odstąpienia od umowy znajdziesz w naszym regulaminie sprzedaży

 

Reklamacje

W przypadku gdy zakupiony u nas towar okaże się wadliwy, masz prawo reklamować go w oparciu o rękojmię. Reklamację najlepiej złożyć na adres e-mail: kontakt@pastelowelove.pl lub drogą pocztową na adres ul. Belgradzka 71, 80-288 Gdańsk.

Jeśli nie jesteś konsumentem, odpowiadamy wobec Ciebie tylko do wysokości złożonego przez Ciebie zamówienia, w ciągu roku od wydania towaru. Poniższe postanowienia mają zastosowanie do konsumentów.

Reklamowany towar należy wysłać na adres: ul. Belgradzka 71, 80-288 Gdańsk

W związku z wadą możesz żądać:

  • wymiany rzeczy na wolną od wad,
  • usunięcia wady,

lub złożyć oświadczenie o:

  • obniżeniu ceny,
  • odstąpieniu od umowy – w przypadku wady istotnej.

Odpowiadamy względem Ciebie za wady stwierdzone przed upływem dwóch lat od dnia wydania rzeczy.

Co do zasady reklamację możesz zgłosić w ciągu roku od zauważenia wady, ale czas na złożenie reklamacji nie może się zakończyć przed upływem okresu odpowiedzialności sprzedawcy.

Rozpatrzenie Twojej reklamacji (ustosunkowanie się do niej) nastąpi w ciągu 14 dni od daty otrzymania przez nas Twojego zgłoszenia reklamacyjnego.

Więcej informacji na temat reklamacji znajdziesz w naszym Regulaminie sprzedaży.

do góry
Sklep jest w trybie podglądu
Pokaż pełną wersję strony
Sklep internetowy Shoper.pl